Доставляємо домосідів

30

Часто отримую посилки. Помітив, що самий безпроблемний варіант — звичайні або прискорені відправлення простий поштою. На сайті дивишся, коли «впало» в місцеве поштове відділення, проходиш ногами пару сотень метрів, отримуєш посилку. Хочеш — у будні з раннього ранку, хочеш — в суботу. Інша справа — експрес-доставка до дверей. Довелося пробувати і EMS, і приватних перевізників — одна і та ж пісня.

У будній день лунає дзвінок. Оптимістичний і ввічливий голос кур’єра: «У нас ваша посилка! Коли вам зручно її отримати?» Ну, думаєш, сервіс! Зручно! Все для людей. Угу. Через пару хвилин розмови з’ясовуєш, що «зручно» мені має бути тільки в робочі години. Тільки от по робочому адресою отримати посилку не можна, так як кур’єр розвозить пакети тільки в межах «свого» району. Але можна зробити переадресацію! Для цього всього лише потрібно з’ясувати номер відділу переадресації, пробитися на живу людину в цьому відділі, з’ясувати процедуру заповнення заяви, написати оне і відправити факсом або електронною поштою, приклавши копію паспорта.

Обидва моїх заяви так і не дісталися до виконавців у відділі переадресації, зате кожен день протягом тижня мені дзвонили життєрадісні кур’єри і запитували, коли ж я бажаю отримати свою посилку. Тобто їм, натурально, щоранку видавали мою посилку та адресу доставки, і кожен день посилка їхала неврученной на склад. Розцінювати це можна і як жарт, і як знущання. Може бути, правила писав якийсь дуже розумний чоловік, що живе в Європі і вважає, що робочий день закінчується в п’ять, а доставка аж до семи! Посилку вдалося отримати, з’ясувавши адресу пункту видачі і, відмовившись від доставки, забравши пакет самостійно.

Якого ж ляда ви називаєте цю послугу «доставкою»? Адже відправник її оплатив! Так і пишіть: «Доставка до дверей тільки для пенсіонерів і бюргерів». Задовбали.