Клієнт, який завжди неправий

21

«Клієнт завжди правий», — скажете ви. І будете неправі! Я працюю в крупній компанії, яка розробляє для вузького кола організацій. І як же я задовбали чути від клієнтів, що я щось повинна, моя компанія — ніщо і клієнт завжди правий.

Я вам щось винна тільки в тому випадку, коли умови моєї роботи у вас виконані на 100%. З яких чортів я повинна м’ятися перед прохідною, поки ви замовляєте мені пропуск, тому що забули це зробити заздалегідь? Чому повинна сидіти 2-3 доби і чекати, поки ви мені виділіть робоче місце, а потім просиджувати по 10-12 годин, намагаючись укластися в терміни. Хоча контрактом заздалегідь обговорюється час мого виходу до вас та критерії робочого місця.

Якогось художника я повинна вам робити індивідуальні налаштування за вас? В нашому контракті прописано: стандартне рішення. І це прописано так не тому, що у нас юристи — придурки, а тому, що воно стандартне, від слова «зовсім». Крок вліво, крок вправо — це кастомізація і це коштує грошей. І якщо в компанії дізнаються, що я вам щось зробила «не як у всіх», мене можуть депремировать. І чорт би з ним, могла б підказати (словесно) як і що зробити, але ви не хочете нічого робити, адже ви заплатили за мою роботу. Так, але ви заплатили за стандартну роботу, а не за підлаштування системи під ваші «хочу».

Ви можете кричати на мене і бризкати слиною зі словами, що будете скаржитися і я можу катитися. Не питання, я выкачусь, от тільки я одразу ж піду до іншому замовнику, яким розіб’юся, але зроблю все його «хочу» в рамках обумовленого контракту, тому що він розуміє, що у нього є не тільки права, але й обов’язки, власне, як і в мене. І цей замовник буде задоволений, як слон після купання», і потім буде дзвонити на мій особистий номер і консультуватися в тих чи інших випадках безкоштовно і відразу.

А ви, мій дорогий клієнт завжди правий, будете чекати чергу, поки інший фахівець звільниться, приїде і зробить те, що ви хочете. От тільки, якщо приїду знову я, робота буде зроблена строго за контрактом і про кожному індивідуальному чих буде відомо в моїй компанії, що обійдеться вам в багато й багато сотень тисяч рублів. Так що фраза «клієнт завжди прав» стосується тільки тих, у кого дуже багато грошей, або дуже хороші відносини. Для інших — тільки стандартний контракт.