Спальник зі стразиками

13

Я ніколи не служила в ЗС, але задовбали не менше.

Я походник, вижівальщік, рибак, думаю отримувати мисливський квиток. І — я дівчина. До речі, цікаво, як важко всі ці слова написати у жіночому роді: незвично і не у всякому орфографічному словнику є. Тема дискримінації жінок в моїй історії піднята буде не раз.

Хоча задовбали я іншим. Екіпіровкою.

Приходжу в відомий столичний магазин — немає у них на мене камуфляжу! Мої параметри — зріст 168, 44-й розмір одягу, 39-й — ноги. Нічого позамежного, правда? Але розмірний ряд того ж М-1 починається з 46-го розміру. Чоловічого. Доводиться брати — іншого немає- і потім нести в ательє. На біса я повинна переплачувати чималі гроші?

Нижньої білизни (а воно теж там продається, тільки чоловіче — немаркое і якісне) — природно, немає. У продавця круглі очі: як так, дівчина повинна носити мереживні стринги навіть в сотнях кілометрів від цивілізації!

95% шкарпеток починається з 41-го розміру. Нагадаю, у мене 39-й — ніжка не найменша, — але на жаль!

Ще гірше з берцями, це тема для окремої історії. Шкарпетки на два розміри більше ще носити реально, а от взуття — вже немає. 95% моделей — гарних, зручних — мені недоступні. Особливо погано з літніми гомілками: в минулому році я шукала два місяці. Обдзвонила всі магазини, обмацала інтернет. Не раз натрапляла на відповіді типу: «Так, ось на сайті є, але це номінально, вони нікому не потрібні, не замовляємо. Ви можете заплатити зайві кілька тисяч і почекати з півроку».

В одному великому магазині запропонували берци замшеві. Замшеві, вашу мать! Далі тільки спальник зі стразиками і гумові чоботи на підборах.

Ще в одній торговій точці мені радісно відповіли (за день до від’їзду, коли вже зневірилася): так, мовляв, є, приходьте. Прийшла, проискав три години в спеку по кривій карті з сайту. Отакий підвальчик, зліва стенд для дисків, праворуч господарський магазин, між ними на декількох коробках сидить з кросвордом совдепівська бабуся. Знову озвучую запит: 39-й розмір, неутеплені, підкладка «камбрель». Виносять. Без всякої взагалі підкладки, розмір — увага! — 38 на 40,5. Прикро. Сподіваюся, що не зрозуміли, ще раз уточнюю. Після тривалих розкопок приносять дві пари — зимові, 40-го розміру. «Це все, що на вас». У відповідь на моє обурення бабуся видала: «А ви дві пари вовняних шкарпеток надіньте, і зручно буде». В +35, ага. Не каюся в тому, що йдучи, послала її матом.

І так зі всім. Носити чоловічі (точніше, дитячі) футболки вже звикла. Рукавички знайти важче, ніж діамант в унітазі — що теплі, що для верхової їзди. Термобілизна — так, начебто лінія для жінок є. Шукала я багато — від вартістю в пару тисяч, яке носить мій хлопець, до розкручених брендів ціною в половину місячної зарплати. Скрізь одне і те ж — скрізь. Гаразд, мені плювати на вырвиглазную забарвлення, хрін з нею. Але чомусь 44-й розмір не вище, ніж на зростання максимум 155. Рукава три чверті. Не термобрюки, а термошорты. Виробники, включіть логіку! Що насамперед страждає при переохолодженні? Кінцівки, їх і треба захищати. Дивлюся на розмір більше — так, мій зростання є, але вже буквально висить. Таке відчуття, що закрійники реалізують запалені еротичні фантазії підлітка з фітнес-кошмарами навпіл — інакше навіщо закладати груди шостого розміру і отвисающий живіт? За замовчуванням, блін! Знову ж таки, включити логіку і зрозуміти, що активний спосіб життя, що передбачає носіння термобілизни, підтримує підтягнуту фігуру. У всіх, що у чоловіків, що у жінок. Покажіть мені хоч одного животастого спортсмена, крім борців сумо. Підтягнуті, розумієте? А термобілизна має облягати.

Прикладів у мене накопичилося безліч. Ножі я люблю і непогано в них розбираюся. Шукала нескладною для походу, вибирала недорогий, з досить м’якої сталі, низьковуглецевої нержавійка. Стою, перебираю пару десятків найрізноманітніших, вибираю по руці — на рукояті більшості з працею сходяться пальці. Продавщиця відірвалася від гри, нарешті видала: «Ви не мучтесь, приводьте сюди вашого хлопця, він обере сам». Коли я відповіла, що беру для себе, вона перетворилася в персонажа аніме на стоп-кадрі.

Загалом, змучилась я неймовірно. І найголовніше, не одна така. Є багато жінок-військових, туристів, спортсменок. Так що недоліком попиту виправдати не можна. Виробники, маркетологи, дуже хочу прочитати ваш обурений відповідь. Обґрунтуйте, чому ви ігноруєте своїх клієнток. Не існує дискримінації, говорите? Ви задовбали!