Останнє оновлення:

Пт, 10.03.2017, 18:40

За рік київські пробки зменшилися, але незначно - дослідження

Фахівці Яндекс проаналізували завантаженість столичних доріг у період з березня 2014 по березень 2015 року та прийшли до висновку, що в години пік пробки стали коротшими. Крім цього в компанії склали карту транспортної доступності різних районів.

За минулий рік дорожня ситуація в Києві незначно покращилася - в ранковий час пік час проїзду по найбільших вулицях міста скоротилося в середньому на 5%, а в вечірній - на 7%. В аналітичній службі Яндекса таке явища пов'язали з зростанням цін на паливо і ускладненням економічної ситуації в країні.

Торік найскладніше переміщатися по місту було в грудні 2014 року, в першу чергу через передсвяткового зростання активності на дорогах. Найкращими періодами для відносно спокійної їзди були липня і січень, коли багато автомобілістів виїжджали за межі міста.

Традиційно довгі пробки утворюються на Малій окружній дорозі між проспектом Генерала Ватутіна та Чоколівському бульварі. Найбільша пробка в 2015 році була зафіксована увечері 20 березня, коли затор розтягся майже на 11 км - від перетину вул. Гетьмана до середини Московського мосту.

За статистикою сервісу Яндексробки, протягом дня ранкові години пік спостерігаються з 8:30 до 9:30 і ввечері з 18:00 до 19:00. При цьому ввечері завантаженість доріг зазвичай вище, ніж увечері. Влітку ранкові затори практично зникають, а вечірній зберігається. У розрізі тижня самим вільним днем ​​був понеділок, а найбільш завантаженим - п'ятниця.

Доступність різних районів міста оцінювалася часу поїздки з випадково обраної точки міста в одну з центральних точок Києва, до Кторов будували маршрути користувачі Яндекс.Навігатор. Аналогічно розраховувалися зворотні поїздки з центру на периферію. Всього вимірювали порядку мільйона маршрутів. Дослідження не принесло ніяких сюрпризів - при рівній довжині шляху, з правого берега Дніпра майже завжди можна доїхати до центру швидше, ніж з лівого.

З лівого берега в центр швидше за все добираються мешканці Осокорків, Позняків і Дарниці, у яких є вибір з кількох мостів, в той час як жителі Троєщини тужать в тягнучках на Московському мосту. На транспортну доступність також впливає положення району щодо великих магістралей: автомобілісти зазвичай змушені витрачати багато часу на виїзд з житлових масивів до головної дороги.

Commentics

Извините, обнаружены проблемы с базой данных.

Пожалуйста, попробуйте ещё раз в ближайшее время. Спасибо.

Дивіться також:


После написания заявления в милицию, правоохранители выяснили, что автомобиль в течение этого времени несколько раз успели переоформить.
Опубліковано: 2015-06-12 13:16:16.

У Києві минулий вікенд був багатий подіями. З нагоди Дня міста столичні фани ретро вирішили зібратися і провести міні-пробіг вулицями улюбленого міста з метою відсвяткувати його черговий 1533-й день народження.
Опубліковано: 2015-06-03 13:05:21.

"Влада" АРК скаржаться, що лише чверть машин перереєстрована на російські номери
Опубліковано: 2015-06-02 14:08:26.

Міністр внутрішніх справ дав вказівку ДАІ заборонити практику експлуатації автомобілів з різними наклейками на номерних знаках або над ними, в тому числі і сверхпатріотічного змісту.
Опубліковано: 2015-05-29 11:17:40.

Державтоінспекція проводить операцію з виявлення небезпечно переобладнаних автомобілів в так званому стилі «Баку-стайл» і привертає власників таких авто до адміністративної відповідальності.
Опубліковано: 2015-05-29 11:10:46.

Вартість поточного ремонту дорожнього покриття в Україні залежить від розміру вибоїн і застосовуваної технології їх усунення.
Опубліковано: 2015-05-26 13:30:13.